maandag 14 oktober 2019

Weekendje Jade

Zaterdagmiddag werd ze bij mij afgeleverd, en gingen we schilderen. Heel gezellig, alleen hebben we Shadow op moeten sluiten in z'n eigen kamertje, want een poes die heen en weer rent over een tafel vol schilderwerken, verf, en water met penselen erin was niet zo'n succes! ๐Ÿ˜ผ

Een aantal foto's ligt op z'n kant. In het album waar ze vandaan komen niet, en ik kan ze na uploaden hier niet rechtop zetten. Vรณรณr het uploaden kan ook niet, want dan staan ze al goed! Grr.... Heeft iemand een tip hoe ik dat voor elkaar krijg?


Mijn kunstwerk in wording ๐Ÿ˜€ Nog niet af, want de kleuren die ik nodig had lagen naast Jade op een plek waar ik er onmogelijk bij kon...
Jade's kunstwerk, zij maakte een vrij werk
Het allermooiste onderdeel van haar schilderij vind ik dat kleine vogeltje boven op de berg!
Het bruinige geval rechts in het water van het meertje onderaan de waterval ben ik: ik zwem ๐Ÿ˜„


 
Tijdens het pizza eten en de volgende ochtend bij het ontbijt hebben we totaal 8 afleveringen van de Familie Knots gekeken! Ze vond het prachtig, net als haar mama vroeger. Ze heeft er nu ook net de leeftijd voor ๐Ÿ˜ Het kloddertje roze hier en kloddertje roze daar paste precies bij ons geklodder met verf ๐Ÿ˜€
Zondag na de "brunch" zijn we naar Borger gereden, waar we heerlijk hebben gezwommen in ons favoriete zwembad. Tot ons grote geluk was het buitenbad nog open, dus we konden zelfs in heerlijk warm water lekker buiten zwemmen! ๐Ÿ˜Š

Van zwemmen word je hongerig ๐Ÿ˜‹
En buiten eten ๐Ÿ˜š
Zoals altijd na het eten: Oma mag ik nog even op de stenen klimmen? Ja hoor, natuurlijk mocht dat ๐Ÿ˜‰
Thuisgekomen wachtte haar mama al in mijn huis, met (bijna) al haar bagage al ingepakt. Het was al bedtijd omdat ze vandaag gewoon weer naar school moest, en zaterdagavond was ze ook al iets later naar bed gegaan...

Geen opmerkingen: