zaterdag 21 december 2019

Gezellig!

De kist barbies voor de meiden, en de kist auto's en "gereedschap" voor de heren 😀 Wij doen dus duidelijk nog niet aan genderneutraliteit, lol
Charlotte kwam even langs met haar kids, dat wist ik. Ze waren er nog maar net toen de bel weer ging: Rick en zijn 2 boefjes stonden voor de deur! Dat was dus afgesproken werk, volgens Jade wisten ze het allang maar mochten ze het van mama niet aan mij vertellen, omdat het een verrassing was. En wat voor eentje! 😍

Sinds Rick in oktober weer een nieuw bedrijf gestart is heeft hij het zelfs nog te druk om me te bellen, dus ik was heel blij ze nu weer even allemaal tegelijk te zien 😚

Beide kleindochters kijken samen een filmpje, en zie ze eens spiegelen! 😊
Actiefoto, die helaas weer op mijn pc gewoon rechtop staat, en zodra ik hem hier neerzet ligt ie op z'n kant. Dit is kleinzoon JP die er vandoor ging met de fles Grasovka (bisongrass vodka) die ik van zijn papa kreeg 😱

Rick en Logan hebben samen mijn kerstboom voor me uit het tuinhuisje gehaald. Nadat Char hem, nog steeds opgetuigd en al natuurlijk, uit de doos getrokken had en een beetje in model gebogen, is het in mijn huis nu ook kerst 😉
En toen de rust weergekeerd was, iedereen weer weg behalve Jade, ging Shadow even haar logeertas inspecteren. Verder zat ie de hele middag in de keuken, de enige plek in huis waar niet de hele tijd kleine mensjes heen en weer renden đŸ˜ŧ

Geen opmerkingen: