vrijdag 7 februari 2020

305 meter

De vorige keer scoorde ik met de looptest 205 meter.

Vandaag deze opnieuw gedaan:
De uitslag was 305 meter, met 1 rustpauze. 

Na 6 maanden revalidatie kan ik nu dus alweer 100 meter meer lopen in 6 minuten 😀
Uitgaande van de 205 meter van de vorige keer is dat zelfs alweer de helft meer!

Volgens de therapeute: Hartstikke goede verbetering dus!!! 

Ze legt hiervoor dan 2 pads op de grond, een rode en een groene, 10 meter uit elkaar. 
Stopwatch aan, en zij turft elke keer dat ik bij de groene kom. 

Tussendoor rusten mag ik zelf bepalen, ze had ook nu weer halverwege de route een stoel voor me neergezet. Daar ben ik 1x even op gaan zitten omdat ik toen totaal buiten adem was. En na afloop minutenlang om weer goed op adem te komen. 

Het gaat wel mooi gelijk op: tegen dat ik erg last van mijn rug krijg, ben ik ook buiten adem. Ik denk dat die mekaar versterken: misschien snellere ademhaling als ik flink last van m'n rug krijg, en extra last van m'n rug door niet genoeg zuurstof meer binnen krijgen? 😵










Geen opmerkingen: