zondag 23 februari 2020

Polswarmers (viraal)


Toen Jade's trui klaar was, had ik nog een paar half afgemaakte polswarmers liggen. Vorige winter mee begonnen, nadat ik ze voor Char en Jade had gemaakt. Maar als het dan voorjaar wordt zijn ze geen prioriteit meer. Ik vroeg Logan of hij ook een paar wil? Ja graag! Okay, die dan eerst maar eens afmaken, dat kostte me nog maar een paar uurtjes werk.

Mij passen ze ook!
Van dit garen had ik maar 1 bolletje van 50 gram, net zoals van die voor Jade vorig jaar. Ook nu weer het bolletje in 2 gedeeld, en alle garen opgemaakt: langer kan niet, maar dat hoefde ook niet, ze waren precies pas 😊


Nu moet ik op zoek naar een nieuw bolletje, want ik wil ze zelf ook! Hoewel ik ook al een bestelling van schoonzoon kreeg, maar dat is bijna niet te doen... Hij wil ze namelijk graag ongeveer zo dun als t-shirt stof, en dan met zijn lengte... dat kost me minstens zoveel werk als een complete trui voor jade! 😟 Bovendien vraag ik me dan af wat de zin ervan is, zo dun zijn ze ook niet erg warm. Plus zijn ze dan ook vast snel stuk...

Donderdag heb ik ze aan kleinzoon gegeven, en 's avonds kreeg ik bovenstaande foto: Jawel hij wilde ze dus echt wel graag hebben. Zo graag dat ie ze zelfs in bed aanhad, lol... Hij slaapt altijd zonder pyjama, maar zo blijven z'n handjes in elk geval lekker warm 😂😂😂

Heel lief natuurlijk, zo heb ik wel eer van m'n werk, als het zo gewaardeerd wordt!  😍

Een echte gamer draagt natuurlijk ook gauntlets! 😁
En gisteren kreeg ik deze foto hier boven: hij heeft ze nog niet uit gehad sinds ik ze heb gegeven! Zal mij benieuwen als morgen de school weer begint, hihi. In de was zullen ze wel niet hoeven, als ie ze ook aan houdt bij het douchen 😆

De foto van hem in bed had ik ook gepost in een besloten breigroep, waar breisters van over de hele wereld lid zijn. Leuk om het daar ook even te delen... Dat bericht explodeerde! Op dit moment zijn er al 2,2 duizend reacties op geweest! Wow, ik heb nog nooit een bericht ergens gepost dat zo veel gewaardeerd werd... ben ik nu dan ook een influencer? 😸


Geen opmerkingen: