zaterdag 25 juli 2020

360 graden van huis

Project-GC heeft sinds kort weer een nieuwe speeltje. Het is nog steeds wel een beetje in ontwikkeling meen ik, maar grotendeels wel af nu, en het is leuk!

De bedoeling is dat je op elk van de 360 graden vanaf je huis een cache vindt. Tot mijn grote verrassing hoef ik er nog maar 87 in te vullen! Dat zijn de rode lijnen: grotendeels dus richting Duitsland...

De paar rode lijnen naar het westen moet ik goed op letten als ik weer eens die kant uit ga, om dan precies daar ook caches voor te vinden.

Goal:1
Minimum finds in a sector:0
Maximum finds in a sector:31
Number of sectors missing finds:87
Number of sectors completed:273
Total finds missing to reach goal:87            


Hieronder dezelfde cirkel, maar dan over een landkaart heen. Hier kun je op elke lijn klikken, waarna je dan de caches ziet die er op die graad liggen. Per lijn kun je dan precies zien welke cache er het dichtst bij ligt, om ook die groen te maken. Toch maar eens iets mee doen binnenkort? 

En als je de hele cirkel groen hebt kun je het weer lastiger maken. De mijne staat nu ingesteld op minimaal 1 cache per lijn, maar je kunt het zelf ook uitbreiden naar een ander aantal, bv 10 caches per lijn, mocht je dat willen...



Er is zelfs een tabel te genereren, waar per graad de gc-codes al in staan van de caches die je op die lijn gelogd hebt. Blanco graden moeten daar dus nog worden ingevuld, eventueel zou je daar dan zelf op kunnen schrijven welke caches je daar nog voor nodig bent... #uitdaging

Geen opmerkingen: