donderdag 30 juli 2020

Eenhoorn

Jade's hoofdje zit altijd vol met geknutsel, veel is haar eigen fantasie, wat aangevuld met de knutselfilmpjes op youtube die ze graag kijkt. Heel soms lukt het dan niet helemaal zoals ze bedoelde...

Zo kwam ze een tijdje terug naar beneden met haar geliefde Eenhoorn in 2 stukken: ze had zelf, nogal grofweg met een kinderschaartje, zijn hoofd er helemaal af geknipt. In tranen, want nu was Eenhoorn stuk!

Het glazen potje met de verwijderde ingewanden

De zwaargewonde Eenhoorn werd bij mij afgeleverd, samen met een glazen potje waar papa de door Jade verwijderde "ingewanden" in had gedaan, want: Oma kan dat wel maken....


Zoiets moet bij mij altijd even zijn tijd hebben. Ik laat het een poosje liggen, denk er af en toe eens over na hoe ik dat nu aan moet pakken, heb er niet zo'n zin in, en soms komt er ook zomaar een idee binnensijpelen. Ik heb ook een avond het soort youtube filmpjes zitten kijken waar Jade zo gek op is, en voila! Eenhoorn is weer heel 😃

Het potje heb ik met een lijmpistool in zijn lijf geplakt

Dat glazen potje met ingewanden had ze er zelf al bij, alleen vind ik glas in een knuffelbeest niet zo'n heel goed idee, en het is ook zwaar. #Wiewatbewaartdieheeftwat: o.a. een plastic medicijnpotje met schroefdeksel!

En het deksel in zijn halsopening

Dinsdag en woensdag logeerde Jade bij mij, en toen hebben we Eenhoorn samen geopereerd, en de operatie is zeer goed geslaagd! Hij is weer heel, en knuffelbaar, en... Jade heeft nu een ultrageheime bergplaats! 😉

Eenhoorn is weer heel, en je ziet er bijna niets meer van 😊

Bijkomen uit de narcose

Hij heeft zelfs geen litteken op zijn rug!

De verwijderde "ingewanden" waren niet meer nodig, want daar zit dat potje nu. Maar ze heeft ze wel meegenomen naar huis: dat kan ik nog wel gebruiken voor knutselen!