vrijdag 14 augustus 2020

Kampeervakantie

Zondag haalde dochterlief me op om te komen kamperen. Ze hadden de tent in de tuin gezet, o.a. voor het uitgestelde verjaardagsfeest van Logan die in april 10 was geworden. Hij heeft er met een stel vriendjes een nacht in geslapen. En nu was het dan mijn beurt!

 
Het was een all inclusive vakantie, dus met ontbijt en diner inbegrepen. De eerste avond bestond het diner uit de heerlijke salade die dochterlief maakt als het echt heel warm weer is, plus stokbroodjes met kruiden- en heksenkaas. De tweede avond kregen we een heerlijke pastaschotel, en een lekker ijsje toe 😋
 
 
 
 Want wat was het warm! Het verblijf was inclusief gebruik van het zwembad, waar ik dan ook dankbaar gebruik van heb gemaakt. Vooral het zwemmen met de cavia's was een hoogtepunt, wat leuk! Ze zwommen steeds naar iemand toe, en klommen dan op je hand of arm om even uit te rusten, voor ze weer naar de volgende zwommen. Alleen dat er eentje in m'n nek klom, via mijn arm, vond ik wat minder, want ze hebben flink scherpe nageltjes!

Het was zo warm dat de zeemeerminnen zelfs boven kwamen drijven!

 
 Het enige minpuntje was eigenlijk dat het ontbijt 's ochtends pas laat kwam, je kon het beter een brunch noemen. Maar de verse harde bolletjes en de chocoladecroissants smaakten prima.

 

Zondagavond zijn we naar de Kleine Rietplas geweest, waar we echt konden zwemmen. Dat was voor mij de eerste keer na 1 maart toen ik in lockdown ging. Heerlijk! Ik heb nog nooit zo weinig gezwommen in de zomer, maar zo 's avonds was het er heel goed te doen, kwa drukte 😊


 
Zondagavond was het erg gezellig op het terras, met een drankje en wat lekkers erbij 😀
 

Omdat ik Shadow met deze warmte niet te lang alleen wilde laten (hij gooit nogal eens zijn waterbak om, bv) ben ik maandagavond weer naar huis gebracht. Maar hoewel maar 2 dagen, voelde dit toch echt wel als vakantie, even lekker helemaal eruit 😚

2 opmerkingen:

Mies zei

Wat een geweldige mini-vakantie! Fijn dat je hebt genoten. Zwemmen met cavia's lijkt me ook wel leuk :-)

Aragog zei

Je weet waar je je daarvoor kunt aanmelden ;-)