maandag 17 augustus 2020

Longfunctie-onderzoek en PokemonGo

 

Vanmorgen moest ik naar het ziekenhuis voor een spirometrie-test. Dit om te zien of ik in aanmerking kan komen voor fysiotherapie voor COPD. Een slechtere uitslag zou dus gunstiger zijn in dit geval, en dat is vast wel gelukt, want het is nog steeds benauwd weer, met hier binnen nu een luchtvochtigheid van 68%!

De laatste keer dat ik dit onderzoek had was in januari 2019, dus niet zo lang na de operatie. Zal mij benieuwen of ik sinds toen wat vooruit gegaan ben.

Pokemonnen is een pluspunt als je in wachtkamers moet zitten. Net als vrijdag zaten dochter en ik het allebei fanatiek te spelen tot ik werd opgeroepen 😀

Mijn buddy is momenteel de shiny Altaria. Om goede vrienden (buddy's) te worden moet ik er o.a. iedere dag een foto van maken, deze is vanuit de wachtkamer in het Scheperziekenhuis 😎

Voor de uitslag heb ik voor maandag de 24e al een telefoondate staan met de longarts.

In Pokemon regende het gisteravond al toen het hier nog droog was (maar niet zo lang meer).

Even later kreeg ik een scherm waarop gewaarschuwd werd voor hazardous weather, en moest ik klikken op een dikke rode balk: I Am Safe! Hoewel er geen optie was om te klikken dat ik niet Safe was... zou best leuk zijn als die er wel was, en dat Pokemon dan gelijk de hulpdiensten naar je toe zou sturen, hahaha!


En nog een waarschuwing! Gelukkig is het hier erg meegevallen. 

Het is wel wat afgekoeld nu, maar nog steeds erg benauwd-vochtig 😒


 

 

1 opmerking:

Mies zei

Door welke Pokémon zou je dan gered willen worden? :-)