zaterdag 31 oktober 2020

Halloween

Jade bracht me vandaag deze prachtig uitgesneden pompoen! Zelf gemaakt, gisteravond, bij scouting. Ze is er ruim 2 uur mee bezig geweest volgens haar mama, en ze heeft zelfs nog in haar duim gesneden ook. Maar toch mocht oma hem hebben 😍 Ze had ondertussen ook bedacht dat oma rijmt op corona...
 
In de Monsterdoos woont inmiddels een Zwarte Kat, een erg toepasselijk monster voor Halloween 🙀 Oh ja, en het is vannacht ook nog volle maan!
 

Ik ben een vest aan het breien voor dochterlief, rugpand en beide mouwen zijn klaar. Hoewel ze steeds loopt te jammeren dat ze het koud heeft ken ik geen medelijden, nu eerst even wat anders doen, ter afwisseling 😜

Dit is de Simply Mad Throw, een lekker dikke warme deken voor op schoot, bijvoorbeeld als ik in een rolstoel zit. Ik ben er in maart mee begonnen, en nu komt het koudere weer er aan, dus hoog tijd om hem af te maken. Eerst alle draadjes afhechten (bleh), en dan komt er nog een rand omheen. Shadow keurt hem al goed đŸ˜ē

2 opmerkingen:

Mies zei

Die Jade, met bloed, zweet en tranen een pompoen uitsnijden, echt lief!
Volle maan was wel handig gisteravond, zo kon ik mijn fiets achter het huis vinden zonder op de tast als een zombie rond te zwalken :-)

Aragog zei

Zaklamp aan Sinterklaas vragen?