maandag 19 oktober 2020

Hemabox

Bij de Postcodeloterij won ik een Hema kadobon van 15 euro. Ik had er al heel lang eentje liggen van 5 euro. Nu bleek dat verzenden gratis is vanaf 25 euro. Ik heb nog 6 euro van mezelf geïnvesteerd, en kreeg daarvoor een doos vol leuke hebbedingetjes en huishoudelijke handigheidjes binnen 😊

Heel leuk om dat uit te kiezen, want ik ben al in geen jaren meer bij de Hema geweest, in elk geval niet meer nadat ik ziek werd, september 2018!

DHL bracht het bij me thuis in een mooie doos volgeprint met hartjes. En tot mijn verrassing stonden de contouren van 2 walvissen, in onderdelen, op de doos geprint!

En nu wil ik natuurlijk alle verschillende dozen (= dieren)! Dus krijg je een Hema doos, mag ik dan alsjeblieft de dieren die erop staan? Please? 🙏

Als je op Instagram zoekt op #hemabox kun je zien wat anderen ermee gedaan hebben. Want naast gewoon uitknippen en in elkaar zetten kun je ze natuurlijk zelf ook nog verder gaan versieren 😀

1 opmerking:

Mies zei

de HEMA zit in zwaar weer, kan wel wat klanten gebruiken, en dit zijn leuke lokkertjes dus. Maar zoveel koop ik daar niet, mijn punten op de app verlopen ook steeds.. Ik zal eens kijken.