woensdag 28 oktober 2020

Monsterdoos

Ik had de Monsterdoos een paar keer niet besteld, omdat ie toen de laatste paar keer veel dezelfde spulletjes had. Nu toch maar weer eens gedaan, puur omdat ik dan weer even iets leuks heb, tijdens het veelal alleen thuis zijn. Vrijdag online besteld, en vanmiddag werd ie al gebracht!
Die grote fles Sweet Chili saus heb ik vaker gehad, die komt wel op! Heineken 0.0, cola zero en cassis, een grote doos theezakjes en een blikje green tea, allemaal jammie! Het fruithapje voor boven de 6 maanden gaat naar de kleinkids, lol
Tandenborstel en tandpasta komt altijd wel van pas. Plus heel leuk zo'n nieuwe labello! Handig in m'n jaszak van de winter 😄
Je kon aangeven of je een huisdier hebt en zo ja wat. Dus is Shadow ook goed verwend! Hij vindt het alleen jammer dat er voor hem geen snoepjes bij zitten, het verwende mormel! 😸
3 potjes groente, plus een grote droge worst, jammie 😋 Kan ik gelijk de groente van Servero eens proberen. Ik heb er laatst een pak kleine appelmoesjes van gekocht, zonder toegevoegde suiker enz, en die zijn erg lekker.
En een hele hoop reepjes en zakjes met lekkers, het meeste met weinig suiker erin, biologisch enz. Best gezond snoepen en snacken dus. Oh ja, en nog een zak Bulgur (whatever dat is?), ik denk dat die achteraf bij de potjes groente had moeten staan?
 

En dit alles werd dan voor € 12,95 (dat is incl. verzendkosten) thuis gebracht! 

deze link: https://monsterdoos.nl/?ref=MB00134359

Als je er ook eentje wilt bestellen, dan graag de link hier boven gebruiken, want als er 5 mensen via mijn code bestellen krijg ik een leuk T-shirt kado (dat dan vast ook naar een kleinkind toe gaat). 

--------------------

Even later viel er een cadeaukaart van de Postcodeloterij in de bus, ter waarde van € 12,50 een vegetarische maaltijd voor 4 personen op te halen bij de AH. Die gaat, zoals ieder jaar, naar dochterlief 😉

10 opmerkingen:

Mies zei

De monsterdoos is uitverkocht staat er op de site :-(

Christina zei

Onze verwende mormels krijgen gewone brokjes maar dan van een ander merk uit het snoepjestrommeltje. Gewoon een feestje voor ze :-)

Aragog zei

Jammer zeg, dat is snel gegaan dan! Daar gaat m'n gratis Monstershirt :-(

Aragog zei

Goed idee, hier zijn soms best wat snoepjes nodig op een dag, ze worden ook gebruikt als lokmiddel... Ik ga eens proberen hoe lekker hij die zak biologische brokjes (zonder graanproducten) vindt, anders ga ik die als snoepjes gebruiken! Bedankt voor de tip :-)

Mies zei

Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief, kijken of ik volgende keer sneller ben :-)

Mies zei

O ja, die vega-bon heb ik ook gekregen. Kan Char er nog 1 gebruiken? Ik heb geen trek in vega-paddenstoelensoep :-(

Aragog zei

Ja hoor, graag! Ze reageerde heel blij toen ik vertelde van die bon, ze gebruikt hem ieder jaar en ze eten er lekker van. Volgens haar viel die rookworst best mee...

En ja, Monsterdoos kan echt wel uit, is incl verzenden en er zit veel bruikbaars in. Wat ik zelf niet gebruikt schuif ik wel weer door richting Rietlanden ;-)

Christina zei

Er is een najaarsbox te koop! Ik heb besteld met jouw referentienummer.

Mies zei

Ook besteld, met vermelding dat ik een kat heb.. En dat T shirt komt er zo wel :-)

Aragog zei

Even gekeken, ik heb niet de mail gekregen dat er een nieuwe is, zoals normaal wel altijd. Waarschijnlijk omdat ik deze al heb, er staat bij dat ie vrijwel hetzelfde is. Dus ik sla even over, maar leuk dat jullie hem nu wel alsnog kunnen krijgen!