zaterdag 5 december 2020

Poging tot Inbraak

Rond half 7 vanavond werd ik gebeld door mijn achterbuuf, die met de camera's. 

Of ik thuis was? Nee, ik zat bij Char thuis pakjesavond te vieren...


  

Ze had op de camera's gezien dat er een onbekende man over het hek van mijn voortuin klom, en even later er weer uit ook. Datzelfde deed ie bij buren achter me. Ook meldde iemand dat ie bij hen in de achtertuinen rondliep. Een paar buurmannen zijn toen naar buiten gegaan maar konden hem niet meer vinden. Via een andere camera werd ie later lopend gesignaleerd in de straat bij ons om de hoek.

 
Na die inbraak bij mij jaren geleden heb ik het er niet meer zo op, en mijn eerste neiging was om gelijk naar huis te rijden. Ze verzekerde me dat alle buren er inmiddels van wisten via de buurtapp, compleet met foto's, en dat meerdere buurmannen naar hem uitkeken. 
 
Ik ben nu weer thuis, en gelukkig is er niets gebeurd, maar je schrikt daar wel van. Om half 7 's avonds??? Tja, het is Sinterklaasavond hè, en als inbrekert verwacht je dan natuurlijk dat veel mensen misschien niet thuis zijn 😡

1 opmerking:

Mies zei

Die staat er mooi op! Ik neem aan dat de buren de beelden met de politie gaan delen? Goed dat hij niet binnengekomen is, anders had Shadow hem opgevreten :-)