maandag 18 januari 2021

Logé

Van dinsdag tot en met zaterdag had ik een logé! Ik was totaal klaar met het constant alleen in huis zitten, en Logan was sinds kerst al nergens meer binnen geweest dus hij werd veilig verklaard 😀

 Een straf was het voor hem ook niet, want hoezo "schermtijd"? Mama had hem verhuisd compleet met z'n eigen pc en toebehoren, vanwege schoolwerk natuurlijk. Daar was hij binnen een uurtje of 2 elke dag mee klaar, en verder kon ie dan lekker de hele dag gamen, en online met een vriendje kletsen 😇
 
 
 
Om te zorgen dat ie nooit meer naar huis terug wilde heb ik mijn best gedaan hem te verwennen 😊 De eerste avond hebben we pizza's besteld, plus voor hem een lavascakeje, nog nooit gehad en daar was ie al heel lang nieuwsgierig naar. En natuurlijk was er ook elke dag cola, snoep en chips 😜
 
We hebben het heel gezellig gehad, lekker kletsen, samen eten. En nu en dan kreeg ik een dikke knuffel, want dat durfden we eindelijk ook weer 😍  Ook Shadow vond het erg leuk, die ging voor aandacht en spelen van de een naar de ander 😺
 
 

Op de 2e avond hadden we een uitsmijter, en op de 3e avond hebben we samen taco's gemaakt, lievelingseten van ons allebei 😋 Want ook bij kleine mannetjes gaat de liefde al door de maag 😏

Avond 4 heb ik een stokbrood afgebakken, daarbij allebei een kom snert, plus veel lekker beleg. En ook de tacovulling die nog over was. We moesten wel eten bij de salontafel omdat mijn eettafel helemaal vol stond met zijn computer en spullen, maar dat lukte best.

Zaterdag is ie weer naar huis gegaan, want helaas wilde zijn moeder hem weer terug hebben 😠 Maar het logeren (plus de knuffels) heeft heel goed geholpen, ik vind het nu weer even veel minder erg om alleen te zijn, zoals ik eigenlijk ook gewend ben natuurlijk. Alleen is dan nergens heen kunnen en geen bezoek meer krijgen wel een ander uiterste. Hier kan ik wel weer even op teren 😍

5 opmerkingen:

Mies zei

Het verbaast me dat hij weer naar huis wilde, je hebt hem echt schandalig verwend! :-) Fijn hoor, een beetje TLC in huis, en wat reuring, anders dan van Shadow. Dat eten ziet er lekker uit!

Charlotte zei

Bedankt voor het opvangen. Ook hier even wat rust in huis gehad. Maar 4 dagen vond ik wel genoeg haha. Hij heeft genoten. Het enige waar hij spijt van had is het doei zeggen zegt logan. Hij was te overprikkeld om netjes afscheid te nemen.

Aragog zei

Tja jammer dan Mies, maar jij mag niet komen logeren, jij bent sinds kerst wel op allerlei plekken binnen geweest :-P

Char daar had ik alle begrip voor natuurlijk, hij moest even schakelen van hier naar terug naar huis, logisch! ;-)

Mies zei

Ik wou voorstellen om lekker zuurkool voor je te koken.. jammer dan! :-(
Ik hoef niet te blijven hoor, en knuffelen doe ik wel met Wammes :-)

Mies zei

Moet natuurlijk wel 's middags, als er een avondklok komt ben ik de pineut als ik op mijn fiets klemgereden word door de sterke arm of een gevaarlijke BOA :-)