woensdag 10 februari 2021

Kerstkaarten

Geen kerstkaart van mij gekregen afgelopen december? Dat klopt, ik heb er maar eentje verstuurd. Kerst is toch al niet zo mijn ding, en nu met die lockdown enz al helemaal niet. Ik zat beide kerstdagen en oud en nieuw alleen in huis dus heb ik het zoveel mogelijk genegeerd 😉

Omdat ik even een beetje klaar ben met breien en haken ben ik met diamondpainting aan de gang gegaan, en de eerste kerstkaarten zijn klaar, dus dit jaar kerst ga ik wel weer wat versturen. Ligt er wel aan hoeveel ik er af krijg...

Toen dochterlief de eerste zag zei ze: Oh, nu moet ik zeker zeggen dat ik hem leuk vind, want ik vrees dat ik er ook eentje ga krijgen... Nou, zij dus alvast niet, maar haar man en kids dan wel 😂

En er zullen wel meer slachtoffers zijn aan het eind van het jaar. Want ik vind dit nu even ontzettend leuk en rustgevend om te doen, maar ja, wat moet je anders met wenskaarten doen dan ze uiteindelijk versturen 👹

2 opmerkingen:

Mama Lotje zei

Hoop er toch 1 te krijgen hoor! xxx

Mies zei

Mooi hoor, ik heb vorig jaar geloof ik maar drie verstuurd, heb ook nog drie vellen Decemberzegels liggen..