vrijdag 19 maart 2021

Life on Mars

 

De Mars Rover heeft een geocaching tracking code meegekregen, de eerste buiten de aarde. Het wachten was op een foto waar die code op te zien was. De Rover moest daar dus zelf een foto van maken en die naar de aarde terugsturen, waar toevallig die code op zichtbaar was.

Vanavond heb ik een hele tijd gezocht door al die foto's, tot ik hem uiteindelijk heb gevonden! Zo gaaf, alsof je even contact hebt met een andere planeet 😀 En het heeft me een nieuw souvenir opgeleverd, m'n eerste van Mars dus!

HIER kun je er zelf naar op zoek gaan.

4 opmerkingen:

Mies zei

Ik ben er gistermiddag al even voor gaan zitten, maar nog niet gevonden :-(

Aragog zei

Kleine hint dan: het nr begint hier niet met TB, en is 9 karakters lang ;-) Ik twijfelde namelijk eerst heel erg of dat het wel was. Ingetikt en jawel, bingo! Je kunt filteren bij de thumbnails: Foto's doorzoeken van Watson/Sherloc, raw, van de laatste dagen, dat beperkt de hoeveelheid enorm :-D

Mies zei

Ja zo heb ik dat ook gedaan gisteren, me beperkt tot die ene camera, ik ga nog eens een poging wagen :-)

Mies zei

Gevonden :-)