woensdag 30 januari 2019

Een middag vakantie :-D

Heerlijk door het bos crossen met mijn loopfiets!
Omdat ik op donderdag 31 januari begin met 5x per week radiotherapie (bestraling), gingen dochterlief en ik op woensdagmiddag samen heerlijk weer eens ouderwets een middagje geocachen. Ik heb alweer aardig wat energie, 2 maanden na de operatie, en veel beter gaat het nu ook even niet worden, want door de bestralingen zal mijn conditie vast wel weer achteruit gaan. Dus vandaag nog maar even lekker genieten, en het weer werkte nog mee ook!

Hij stond al erg los in de grond hoor... En als je dan niet lang genoeg bent voor de hint: Even strekken... :-D
We zijn de gemeente Emmen niet eens uit geweest, 
want er is hier nog genoeg te zoeken, en te vinden!

Deze zat dus wel goed stevig in de grond, maar we hadden een cachemobiel bij ons! :-)

Zoekt...
En gij zult vinden!
 Van de week ben ik voor het eerst weer aan het puzzelen geweest voor de Gouden Pijl, tot nu kon ik me daar niet genoeg op concentreren, maar nu lukte het me ineens om achter elkaar 3 stuks op te lossen. Die 3, plus nog een redelijk nieuwe traditional, stonden op ons lijstje voor vandaag, en we hebben ze allemaal ook gevonden. Er stond nog een oude letterbox op ook, maar zelfs dochter weet niet hoe we daar redelijk in de buurt kunnen komen met de auto... Nadat ik dat zelf ook al meermaals geprobeerd heb :o

En dan zie je in buitengebied tussen de velden in de verte een bord van de Lidl staan. Er maar even naartoe gereden, zit er hier een nieuwe Lidl dan??? Lol, naast een landbouwschuur, maar wel: Elke Zondag Open!

Dit was bijna de beroemde speld in de hooiberg, maar als je oog er per ongeluk op valt wordt het ineens een fluitje van een cent!

Inmiddels begint bij mij de Gouden Pijl toch al een beetje goud te kleuren, hoewel het als geheel er nu best rommelig uitziet. Alle vraagtekens zijn puzzels die ik nog niet heb opgelost! Ik heb dus voorlopig nog genoeg te doen: alle puzzels oplossen en dan uitkijken naar weer eens zo'n middag lekker erop uit om ze op de kaart om te zetten in smileys :-D

Gelukkig heb ik nog genoeg te doen :-)
Om hem helemaal Gouden te krijgen heb ik wel ooit hulp nodig, want een deel van de al opgeloste puzzels zijn hengelcaches, en die kan ik zelf niet doen. Niet alleen omdat ik geen hengel heb, maar die heb ik niet omdat ik daar ook niet telkens minutenlang voor in de lucht kan kijken wegens de artrose in mijn nek. 
Eerst maar de rest van de puzzels oplossen, en zoeken en loggen waar ik wel zelf bij kan komen :-)

Geen opmerkingen: